مفهوم عشق
تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 13:38 | نويسنده : بــــانو

 

از استاد دینی پرسیدند عشق چیست؟ گفت:حرام است.
از استاد هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت:نقطه ای که حول نقطه ی قلب.
از استاد تاریخ پرسیدند عشق چیست؟ گفت:سقوط سلسله ی قلب جوان.

است. (loveازاستادزبان پرسيدندعشق چيست؟گفت:همپاي(
از استاد ادبیات پرسیدند عشق چیست؟ گفت : محبت الهی است.
از استاد علوم پرسیدند عشق چیست؟ گفت : عشق تنها عنصری هست که بدون اکسیژن می سوزد.
از استاد ریاضی پرسیدند عشق چیست؟ گفت : عشق تنها عددی هست که هرگز تنها نیست.
از استاد فیزیک پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها آدم ربائی است که قلب را به سوی خود می کشد.
از استاد انشا پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها موضوعی است که می توان توصیفش کرد.
از استاد قرآن پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها آیه ای است که در هیچ سوره ای وجود ندارد.
از استاد ورزش پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها توپی هست که هرگز اوت نمی شود.
از استاد زبان فارسی پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها کلمه ای هست که ماضی و مضارع ندارد.
از استاد زیست پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها میکروبی هست که از راه چشم وارد می شود.
از استاد شیمی پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها اسیدی هست که درون قلب اثر می گذارد.


از خودم پرسیدم عشق چیست؟ گفتم دوستت دارم تا اخرین نفس عزیزم.......



نظرات شما عزیزان:

mojan
ساعت13:33---28 مهر 1392
سلام خیلی مطالب زیبا واموزنده ای گذاشتی امیدوارم در تمام زندگی ات موفق وموید باشی دیدی لایک کردم
ممنون دوست گلم خوشحال شدم.لايك نه،تشكر(فارسي را پاس داريم!)


دختری از جنس باران...
ساعت14:31---30 شهريور 1392
چتر ها را باید بست

زیر باران باید رفت..

فکر را ، خاطره را ، زیر باران باید برد.

دوست را زیر باران باید دید.

عشق را زیر باران باید جست.

زیر باران باید بازی کرد.

زیر باران باید چیز نوشت ، حرف زد ، نیلوفر کاشت...

رخت ها را بکنیم

آب در یک قدمی است...

.

.

ساده باشیم


عمو
ساعت13:20---29 شهريور 1392
خیلی زیبا نبود









جدی نگیر قشنگ بود


یگانه
ساعت20:28---28 شهريور 1392
سلام ریحانه جون من لینکت کردم تو هم لطف کن دیگگگگگگگگگگه

احسان ناطقی
ساعت12:43---25 شهريور 1392
سلام
وبلاگ زیبایی بود
امیدوارم در تمام مراحل زندگی ات موفق و پیروز باشی.


نفس هستی
ساعت14:08---24 شهريور 1392
خیلی زیبا بووود
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: